Dique
seco 7º.
Xa
temos rematado todo o traballo no dique seco; realmente debemos
recoñecer que estas semanas pasadas todo o asteleiro estibo pleno de
carga de traballo, tivemos que habilita-lo outro dique seco pequeno,
poñer a traballar unha grada e facer varios traballos de reparacións
no mesmo muelle exterior. Pero non fomos nós os únicos con plena
carga de traballo, outros asteleiros veciños tamén pasaron por unha
situación similar; sobre todo o asteleiro de Tui.
Na
nosa cronoloxía electoral municipal na bisbarra do Baixo Miño
e de outras comarcas veciñas, como o Val Miñor, A Louriña, O
Condado,... nunca existíu tal cantidade e diversidade de
ofertas electorais para as eleccións locais,... ¡¡¡Estamos
abraiados!!! Tamén ahi excepcións, onde a oferta electoral segue
cos mesmos productos dende fai 30 anos, como é o caso do Rosal.
Os
nosos compañeiros do metal do “Asteleiros Dona Urraca” de Tui
estiveron a plena carga de traballo, con tres turnos de traballo, e
tamén con persoal de fin de semana. A desfeita do PP tudense ante o
abandono do Alcalde Moisés Rodríguez, fixo que os tres diques deste
asteleiro estivesen ocupados, por un lado remodelando o PP para
adaptalo ás especificacións da nova casa armadora (Naviera ROCHA),
por outro lado o ex-concelleiro Sr. Sousa volve a presentar un novo
navío, con elementos próximos ó PP,... o sector rural e parroquial
do PP tudense monta outro novo navio.
O
Sr. Miguel Capón renova o navío de Alternativa Tudense incorporando
elementos do PP tudense. Xa nos comentará a nosa amiga e coñecida
Sra. María Beatriz Fernández (nº 4 da candidatura) que innovacións
técnicas incorpora a nave de Alternativa Tudense.
No
navío do BNG tamén hai obras de reformas,... algúns novos
elementos montan con Lano Alonso a Plataforma Progresista de Tui. Tal
como están as cousas, en Tui
vai existir unha oferta electoral de 8 candidaturas,...
nos nosos datos isto é un record.
Sorprendeunos
o fichase do Sr. Raul Francés "O Gabacho" (ex BNG do Porriño) como número 2º
do PSOE,... cando chegaron estas noticias ó asteleiro
non dabamos crédito. Isto de tomar elementos non usados por outros é
normal, pero é un troco moi sorpresivo. O outro fichaxe do
PSOE rosaleiro, o Sr. Julio Estévez Rodríguez, no asteleiro segue
sendo material descoñecido, pero para os nosos proveedores
rosaleiros, outro tanto do mesmo, segue sendo un descoñecido. Ante
esta ignorancia, non diremos nada máis.
Na
Guarda, ollamos agora o asteleiro valeiro, aquí estivemos
traballando en 5 navíos electorais, o outro navío foi preparado
noutro asteleiro. En total na
Guarda a oferta electoral ascende a 6 candidaturas,
nos nosos datos isto tamén é un record.
O
traballo que máis tempo, material, traballadores e horas ocupounos
foi a reforma do PP guardés no dique seco principal. No dique seco
pequeno estivemos traballando na candidatura da Sra. Fátima
Iglesias, usando como material base un navio esquecido e medio
abandonado que nunca pasou unha probas de mar (Casa Armadora Xermán
Cordero).
Na
grada estivemos traballando nas reformas do navío do BNG, para
adapta-lo casco e a zona de máquinas ás necesidades do Sr. Angel
Baz. O casco do buque está ben, pero as máquinas ainda son novas e
están en período de probas. No muelle exterior, o traballo era máis
tránquilo e pausado facendo reformas nos navíos do PSOE guardés e
de Converxencia Galega,... nos dous era troca-las máquinas
principais para os novos candidatos, o Sr. Antonio Lomba, pero a
sorpresa foi voltar a recupera-la máquina do Sr. Celso J. Fariñas.
Nós
facemos o que as casas armadoras contratan,... A sorpresa foi que
cando todos estes buques deixaban o asteleiro, os inspectores da
Norske Buereau Veritas confirmanos que nun asteleiro improvisado a
casa armadora de Iniciativa Veciñal tiña reconstruido o seu navío,
que estaba varado nunha praia dende o temporal de Maio do 2.011.
Ante a pregunta ós inspectores da Norske Buereau Veritas: ¿qué máquina principal leva Iniciativa Veciñal?; a resposta foi: máquina de fabricación tudense, marca descoñecida, especificacións técnicas descoñecidas, prestacións descoñecidas,... ¿¿?? A persoa en cuestión é: Sr. Luis Miguel Peréz Álvarez; para nós é un descoñecido.
Ante a pregunta ós inspectores da Norske Buereau Veritas: ¿qué máquina principal leva Iniciativa Veciñal?; a resposta foi: máquina de fabricación tudense, marca descoñecida, especificacións técnicas descoñecidas, prestacións descoñecidas,... ¿¿?? A persoa en cuestión é: Sr. Luis Miguel Peréz Álvarez; para nós é un descoñecido.
Nestes
días de tan intenso facer, ollamos no asteleiro veciño, como se
traballaban nos diferentes navíos para competir en Oia.
Sorprendeunos dúas cousas totalmente distintas e diferentes. No
navío de Converxencia Galega, o Sr. Romero sempre estaba no
asteleiro inspeccionando as obras do seu navío, e ollando ós dos
competidores. En troques no navío do BNG oiense non había traballo,
non había persoal traballando,... e no último día aparecen
subcontratas alleas ó asteleiro oiense para traballar nese barco,
polo que nós sabemos +50% do mesmo é material alleo a Oia.
Poderíamos
decir moitas cousas, pero moitas son secretos de construcción entre
a casa armadora, o persoal técnico do asteleiro, o persoal de
inspección da Norske Buereau Veritas. Quizás, lamentamos que as
obras nos diferentes navíos da casa armadoras Podemos non chegasen a
entrar en contrato, e polo tanto non se construiron, non mercaron
outros navíos para ser reformados,...
Na
política local, as casas armadoras e os asteleiros debemos andar
todos moi lixeiros e con presteza; isto non é un mundo para os que
dúbidan e vacilan.
¡¡¡Que
Deus reparta Sorte!!!
Mirador do Monte
Ancos, a 22 de
Abril do
2.015.
Serafín
Cabellera Compostizo.
Doctor en dermatología del Hospital Comarcal de Guasa (Guasa;
Huesca; España).
No hay comentarios:
Publicar un comentario